maandag 17 juni 2013

Update

het zand is gestort

de stenen staan klaar voor hergebruik
Al 2 jaar lang wachtte mijn tuin op een opknapbeurt. Het was een trieste bedoening.
En nu is hij geweldig en genieten we volop.







Voorlopig is dit na meer dan 2 jaar mijn laatste blogbericht. Zo nu en dan lees ik mee met anderen, maar op dit moment vind het even heel lekker dat ik zelf niet hoef te bloggen of te reageren bij anderen. Misschien pik ik het later wel weer op, ik bekijk het tegen die tijd wel weer. Wie weet tot blogs. X

18 opmerkingen:

  1. Super mooi geworden je tuin ...
    Jammer dat je stopt met bloggen
    hoop dat je ooit weer door gaat ...

    Groetsssss Gerd@

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie tuin maar jammer dat je met bloggen stopt, groetjes Linda.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een heerlijk plekje hebben jullie gekregen. Dat wordt genieten deze zomer :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat is je tuin PRACHTIG dat is zeker genieten, fijne Zomer en wie weet tot blogs. Lueve groetjes Esther p.s dank je voor al je lieve berichtjes die je mij de afgelopen 2 jaar (naarr mijn blog) gestuurd hebt. Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie tuin maar heel jammer dat je stopt met bloggen. Ik wil je ook bedanken voor je leuke blogs en je reakties. Ik hoop over een poosje weer van je te horen hoor.
    Liefs Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi geworden je tuin! Jammer dat je (voorlopig) stopt. Wie weet tot een volgende keer. Alle goeds!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat ziet er mooi uit! Wat een rust en genieten zal dat zijn, na zo'n lange tijd!
    Jammer dat je voorlopig stopt, maar we komen elkaar vast nog wel es tegen hier of daar! Groetjes hoor!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hij is prachtig geworden!! Nu maar heerlijk genieten! Ik blog ook al een poos niet en ik moet zeggen, ik mis het ook nog niet! Lees af en toe ook wat hier een daar, maar zelf vind ik het even prima zo! :) liefs, Nancy x

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtige tuin! Heel tof die grijze schuttingen!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Zo, dat is nog eens een verschil! Prachtig geworden hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtige tuin is et geworden, lekker genieten deze dagen...
    Geniet van een mooie zomer..en dank je wel voor alle gezellige berichtjes de afgelopen 2 jaar!
    Liefs ☼

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wow wat is je tuin prachtig geworden! Ik kan me voorstellen dat daar veel werk in heeft gezeten, knap hoor! En nu met dit mooie weer ervan genieten he? Super jammer dat je stopt met bloggen, maar wie weet ga je het nog missen :-) Liefs Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi lieve Petra, wat zul je genieten van je mooie tuin, het wachten waard dat zeker!!!!
    Jammer dat je voorlopig stopt, wie weet..ik heb enorm genoten van al je posten, je creativiteit...enz.
    Bedankt voor alle gezelligheid!!!

    Lieve groetjes,
    Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een prachtige tuin, wat zal je genieten. Jammer dat je voorlopig stopt. Bedankt voor al je creativiteit. Groetjes, Ilona.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wow, wat is je tuin mooi geworden! Een heel gezellige plek nu. En het is niet omdat je met je blog stopt dat je creativiteit stopt he. Ik denk dat dat laatste niet zo makkelijk uit te schakelen is :)
    Jammer, ik kwam hier graag! Het beste!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat lief, je reactie op mijn bericht!
    Leuk dat je even langskwam..
    Ik hoop dat je heerlijk hebt kunnen genieten in de nieuwe tuin, ik krijg al een vakantie gevoel als ik naar de foto's kijk, heerlijk plekje!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ha Petra, ik kom je ven een mooie jaarwisseling toewensen.
    Alle goeds voor 2014 voor jou en je gezin.

    Liefs, Eefie

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.