woensdag 18 mei 2011

Makkie-dag



Afgelopen dinsdag was het Makkie-dag. Er is al veel over geschreven, maar nog niet door mij.
Ik mocht ook bij Marjan langskomen voor een overheerlijke high-tea en en hele leuke work-shop.
En Mandy was zo lief om mee mee te nemen.
Het was een onvergetelijke dag. Het was ook heel gezellig met elkaar . En mijn biezenhoed is
ook goed gelukt, maar die wil ik verder nog wat oppimpen, dus dat laat ik nog wel eens zien.
Het heeft me veel energie opgeleverd. Bedankt dus voor de mooie dag.

3 opmerkingen:

  1. Wat leuk hebben jullie het geahd, ik zag de foto ook bij Makki, toevallig hé..hihi. groetjes Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een eer zeg, Makkiedag. Het klinkt wel grappig. Wie weet als de tuin af is en het is heerlijk weer.... nou daar ga ik nog eens over nadenken. Ik vond het ook heerlijk dat jullie er waren, leuk om je te leren kennen! Ik word er zelf ook altijd blij van als ik een soort van gastvrouw ben dus eigenlijk is het twee vliegen in een klap!
    Fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Had geen idee wat een Makkiedag zou zijn, totdat ze zelf reageerde, toch eens op haar blog kijken. Het ziet er zeer gezellig uit in ieder geval, ben wel benieuwd naar het eindresultaat hoor! Groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.