woensdag 21 november 2012

Knippen en plakken

Deze week maakte ik een uitnodiging . Uit tijdschriften knipte ik allerlei teksten en een plaatje.
Omdat ik meerdere kaarten wilde versturen, scande ik het in en liet de kaarten digitaal afdrukken.


Verder werkte ik aan het mini RR boekje, voor Joke deze kleine sneak.


Ook nog een houten hartendoos bewerkt met stofjes, het lint bestempde ik zelf.


Bij supermarkt Deen kocht ik een hele zak met houten hartjes, er zitten er maar liefst 30 in en dat voor
 maar € 2,50. Er waren ook nog zakjes met kerstboompjes en sterretjes. 

 Geen Deen in de buurt, maar wel belangstelling? ik stuur het graag naar je toe, mail me dan even petraveen@quicknet.nl

12 opmerkingen:

  1. Wat 'n leuke post en wat 'n gezellige hartjes.
    Laat er nu bij mij in de buurt ook een Deen supermarkt zijn dus....daar ga ik morgen echt effekes langs.
    Bedankt voor de tip.
    Fijne avond, Trudie.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een gezellige post en wat mooi gemaakt allemaal, helaas hebben we hier geen Deen. Fijne avond lieve groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Weer een leuk ideetje opgedaan: lint zelf bestempelen!
    Grappig, ik heb vandaag datzelfde plaatje als op jouw uitnodiging uit de Margriet geknipt, ik vond het te zonde om er niets mee te doen!
    Liefs Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk zeg.,
    En die hartjes ;-) rennen naar Deen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooi originele uitnodiging! En wat leuk die sneakjes, ik ben zooooo benieuwd!! Ik zal er binnenkort ook even een sneakje opzetten :).
    En dat doosje is ook prachtig!
    En supermarkt Deen? Dat ken ik helemaal niet, jammer hoor...
    x Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een leuke uitnodiging. en jammer dat wij hier geen supermarkt Deen hebben (nooit van gehoord overigens ☺), met die hartje kan je heel veel leuke dingen doen!
    groetjes
    Evelyn

    BeantwoordenVerwijderen
  7. OOOhhhh ik ga morgen gelijk kijken bij Deen ....
    Ik heb ze helemaal niet gezien ... (waar moet ik zoeken)
    Leuke dingetjes heb je gemaakt ...

    Groetssssssss Gerd@

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ja en zo klopt je zinnetje ook nog eens, dat als jij het voor het zeggen had je pakketjes vol klein geluk de wereld rond zal sturen! Pakketjes met houten hartjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. WOW wat een creativiteit! Je uitnodiging ziet er zo GAAF uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ha Petra,hoe gaat het met jou ?
    Een leuk idee van de kaarten en ik ga nog eens wat leuks verzinenn voor het hartendoosje wat ik van je gekregen heb,

    Groeten Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  11. ♥♥♥ lovely ♥♥♥ Have a happy day!

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.